Nu ook bereikbaar via Whatsapp: (0111) 23 01 23

Over ons

Over ons

Computerhulp bij u thuis op Schouwen-Duiveland!
Computerhulp Schouwen

Wie zijn wij?

jochem-vogel

Jochem Vogel (Oprichter)

Hoi! Ik ben Jochem, negentien jaar en woon in Bruinisse. Momenteel studeer ik HBO-ICT en vanuit daar mijn achtergrond in de ICT. Ik zag dat een hoop (vooral oudere) inwoners van Schouwen-Duiveland moeite hadden met digitalisering. Om deze reden ben ik in 2017 begonnen met het helpen van mensen met computer gerelateerde problemen. Er zijn een hoop bedrijven en organisaties die dit al doen, maar vaak bieden zij op Schouwen-Duiveland alleen hulp op afstand. Mijn doel is om door middel van een normaal tarief bewoners van Schouwen-Duiveland te helpen met hun computer gerelateerde problemen. Inmiddels bestaat Computerhulp Schouwen uit een aantal IT-studenten en helpen wij wekelijks tientallen mensen op het hele eiland.

Maak nu een afspraak en voorkom nog meer frustraties

Waarom zou u voor ons kiezen?

Niet tevreden? Geld terug!
Wij streven naar 100% klanttevredenheid, omdat wij willen dat onze klanten geen computer problemen meer ervaring. Mocht u dus niet tevreden zijn met het resultaat, dan betaalt u ook niets.
Goede bereikbaarheid
Wij hebben het voor u zo makkelijk mogelijk gemaakt om contact met ons op te nemen. Daarnaast streven we ernaar om binnen drie werkdagen te reageren op uw aanvraag.
Gunstig tarief
Omdat wij bestaan uit studenten profiteert u van gunstige studenten tarieven. Daarnaast zijn dit lokale studenten en rekenen wij hierdoor geen voorrijkosten.
Ruim 100 mensen waren u voor
De afgelopen jaren maken wij al ruim honderd inwoners van Schouwen-Duiveland gelukkig door hen te helpen met al hun computer gerelateerde problemen.

Veelgestelde vragen

Zijn jullie wel betrouwbaar?
Ja! Om deze reden heb ik ook een persoonlijke foto en een stukje tekst aan de pagina toegevoegd. Ik hoor vaak van klanten dat zij in eerste instantie nogal afwachtend waren, omdat er steeds vaker verhalen rond gaan van oplichters. Als wij dan eenmaal het probleem opgelost hebben, dan zijn ze opeens een stuk positiever. Wij begrijpen zeker dat u oppast met computer gerelateerde dingen en dat raden wij u ook zeker aan. Maar wij hebben echt het beste met u voor 😉
Kan ik een afspraak nog annuleren?
Ja hoor, dit kan! Het kan natuurlijk voorkomen dat u opeens iets anders moet doen. Geen probleem. Wij zouden het wel fijn vinden als u dit uiterst een uur voor de afspraak (telefonisch) meldt.
Ik ben niet tevreden. Wat nu?
Dit kan gebeuren, helaas. Als het ons niet lukt om het probleem op te lossen, dan hoeft u simpelweg niet te betalen. Wel zijn wij genoodzaakt om een onkostenvergoeding van €10 in rekening te brengen. Het kan ook zo zijn dat u achteraf niet tevreden bent. Misschien leek het alsof wij u geholpen hadden, maar kwam het probleem terug. Wanneer dit het geval is, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen. Wij lossen het vervolgens op met gratis een nieuwe afspraak of we storten het bedrag van de vorige afspraak terug.
Ervaringen

Wat zeggen anderen over ons?