Nu ook bereikbaar via Whatsapp: (0111) 23 01 23

Nieuwe laptop kopen

Nieuwe laptop kopen

Computerhulp bij u thuis op Schouwen-Duiveland!

Hulp bij de aankoop van een nieuwe laptop

Wij zijn Computerhulp Schouwen en wij helpen u graag bij de aanschaf van een nieuwe laptop.

Wij helpen u bij het zoeken van de perfecte laptop die bij u past. Wij hebben geen beperkte voorraad, maar zoeken de laptop die bij u past. Nadat we weten wat uw wensen zijn, kiezen wij (samen met u) hét perfecte apparaat. De studenten van Computerhulp Schouwen installeren (indien nodig) de nieuwe laptop, zodat deze gebruiksklaar bij u wordt opgeleverd. Dus wilt u een nieuwe laptop kopen? Dan kunt u bij ons terecht!
2
Jaar ervaring
100 +
Tevreden klanten
7
Dagen open

Meegeleverd met laptop

Icoon: Logo van Windows

Windows 10

Elke laptop wordt standaard meegeleverd met Windows 10. Dit is het nieuwste besturingssysteem van Microsoft.
Icoon: Een postvakje met daarin een brief

Office (optioneel)

Office (met o.a. Word) kost momenteel €150 en wordt dus niet standaard meegeleverd. Mocht u dit willen, dan kunnen wij dit natuurlijk voor u regelen.
Icoon: Een groen schild met vinkje erin

Antivirus

Wij leveren de laptops standaard met een antivirus programma, zodat u veilig kunt mailen en internetbankieren.

Maak nu een afspraak en geniet van uw nieuwe laptop.

Wij streven naar 100% klanttevredenheid

Langzame laptops, kapotte printers & niet werkend internet zijn veelvoorkomende problemen. Het meest frustrerende eraan: waar begin je? Handleiding? Het internet? Misschien leer je er zelfs mee leven. De laptop is nou eenmaal langzaam en het internet valt er wel eens uit. Maar wees nou eens eerlijk: dit hoort niet, toch? Kunt u zich voorstellen hoe het is om deze problemen nooit meer te hebben? Een belletje en het probleem wordt binnen enkele dagen opgelost. Te mooi voor woorden? Nou echt niet! De studenten van Computerhulp Schouwen helpen u er graag mee!

computer-student-aan-huis

Veelgestelde vragen

Stellen jullie ook het nieuwe apparaat in?
Jazeker! Als u dit wilt, dan zorgen wij ervoor dat uw nieuwe aankoop gebruiksklaar bij u wordt afgeleverd.
Ik ben niet tevreden. Wat nu?
Dit kan gebeuren, helaas. Als het ons niet lukt om het probleem op te lossen, dan hoeft u simpelweg niet te betalen. De voorrijkosten brengen wij wel in rekening, aangezien deze kosten gemaakt hebben.Het kan ook zo zijn dat u achteraf niet tevreden bent. Misschien leek het alsof wij u geholpen hadden, maar kwam het probleem terug. Wanneer dit het geval is, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen. Wij lossen het vervolgens op met gratis een nieuwe afspraak of we storten het bedrag van de vorige afspraak terug.
Kan ik mijn afspraak nog annuleren?
Ja hoor, dit kan! Het kan natuurlijk voorkomen dat u opeens iets anders moet doen. Geen probleem. Wij zouden het wel fijn vinden als u dit uiterst een uur voor de afspraak (telefonisch) meldt.

Wat zeggen anderen over ons?