Nu ook bereikbaar via Whatsapp: (0111) 23 01 23

Aankopen

Aankopen

Computerhulp bij u thuis op Schouwen-Duiveland!

Hulp bij de aankoop én installatie van elektronica

Wij zijn Computerhulp Schouwen en wij zorgen ervoor dat u geen keuzestress en/of problemen bij de installatie meer ervaart.

Wij helpen u bij het zoeken van het perfecte apparaat dat bij u past. Denk hierbij aan een laptop, telefoon of aan een nieuwe printer. Tegenwoordig is de keuze ontzettend groot, waardoor u waarschijnlijk door de bomen het bos niet meer ziet. Nadat we weten wat uw wensen zijn, kiezen wij (samen met u) hét perfecte apparaat. De studenten van Computerhulp Schouwen installeren (indien nodig) het nieuwe apparaat, zodat deze gebruiksklaar bij u wordt opgeleverd.
2
Jaar ervaring
7
voorrijkosten
100 +
Tevreden klanten

De meest voorkomende keuzes

new_phone-icon-100

Nieuwe smartphone

Er zijn veel smartphones en hierdoor is de keuze lastig. Apple, Samsung en Huawai zijn merken die u vaak voorbij ziet komen, maar wat zijn de voordelen?
new_printer-icon-100

Nieuwe printer

De keuze is reuze, waardoor u wellicht het overzicht verliest. De ene is klein, terwijl de ander weer een stuk sneller en kwalitatief beter is.

Maak nu een afspraak en voorkom nog meer keuzestress

Wij streven naar 100% klanttevredenheid

Langzame laptops, kapotte printers & niet werkend internet zijn veelvoorkomende problemen. Het meest frustrerende eraan: waar begin je? Handleiding? Het internet? Misschien leer je er zelfs mee leven. De laptop is nou eenmaal langzaam en het internet valt er wel eens uit. Maar wees nou eens eerlijk: dit hoort niet, toch? Kunt u zich voorstellen hoe het is om deze problemen nooit meer te hebben? Een belletje en het probleem wordt binnen enkele dagen opgelost. Te mooi voor woorden? Nou echt niet! De studenten van Computerhulp Schouwen helpen u er graag mee!

computer-student-aan-huis

Veelgestelde vragen

Stellen jullie ook het nieuwe apparaat in?
Jazeker! Als u dit wilt, dan zorgen wij ervoor dat uw nieuwe aankoop gebruiksklaar bij u wordt afgeleverd.
Ik ben niet tevreden. Wat nu?
Dit kan gebeuren, helaas. Als het ons niet lukt om het probleem op te lossen, dan hoeft u simpelweg niet te betalen. De voorrijkosten brengen wij wel in rekening, aangezien deze kosten gemaakt hebben. Het kan ook zo zijn dat u achteraf niet tevreden bent. Misschien leek het alsof wij u geholpen hadden, maar kwam het probleem terug. Wanneer dit het geval is, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen. Wij lossen het vervolgens op met gratis een nieuwe afspraak of we storten het bedrag van de vorige afspraak terug.
Kan ik mijn afspraak nog annuleren?
Ja hoor, dit kan! Het kan natuurlijk voorkomen dat u opeens iets anders moet doen. Geen probleem. Wij zouden het wel fijn vinden als u dit uiterst een uur voor de afspraak (telefonisch) meldt.

Wat zeggen anderen over ons?